Advertisement

GØR RENT MED MIG | REKLAME #hverdagsbakterier

GØR RENT MED MIG | REKLAME #hverdagsbakterier Reklame for Kosmetik- og Hygiejnebranchen

Når jeg går full on housewife derhjemme, så får den hele armen med rengøringen og vi prøver at holde vores hjem rent 24/7. Jeg synes også, at det næsten lykkes os, hehe. Kom med indenfor og clean with me...

GODE RÅD!
------------------
• Køkkenbordet før og efter madlavning: gør altid køkkenbordet rent med et rengøringsmiddel før du begynder at lave mad og bagefter.
• Håndvaske i køkken og på badeværelse: gør håndvaske og armatur rent ofte med et rengøringsmiddel. Her samles farlige bakterier der kan gøre dig syg.
• Toilettet: rengørtoilettet ofte med et rengøringsmiddel. Særligt knappen, hvor du skylder ud.
• Håndhygiejne: vask altid hænder efter toiletbesøg, før du laver mad, når du har håndteret råtkødeller ægog når du har været i kontakt med dyr

FOLLOW
--------------
• INSTAGRAM: @irinathediva
• HJEM: @theolsenshome
• BLOG:
• FACEBOOK:
• MIN SPOTIFY PLAYLISTE:

KONTAKT
----------------
• irina_olsen@outlook.dk

Hygiejne,

Post a Comment

0 Comments