Advertisement

Vlogmas '19 We'd like to tell you a story

Vlogmas '19 We'd like to tell you a story Vlogmas '19 We'd like to tell you a story

Nie zapomnij o subskrypcji! 🔔

Wciśnij 🔔, aby otrzymać informacje o najnowszych filmach.



Poprzedni odcinek:

Vlogmas '19 Ulubieńcy kosmetyczni i kilka nowości

Vlogmas '19 Już wiem, że nie będzie łatwo

Vlogmas '19 Operacja nosa

Vlogmas '19 Kiedy facet mówi, że coś zrobi, to nie trzeba mu przypominać co pół roku

Vlogmas '19 The Book Of Dreams

Vlogmas '19 Ja w pracy, a chłopcy na imprezie

Inwestycja w zdrowie, czyli oczyszczacz powietrza | Vlogmas '19

Vlogmas '19 Implant pokrzyżował mi plany

Vlogmas '19 Wysłałam męża po sprawunki

Vlogmas '19 Sunday Funday NOT

Vlogmas '19 Nigel chce mój głos

Vlogmas '19 Najwyższy czas


Film nie jest sponsorowany



Subscribe:

Watch the NEWEST videos:

Niekosmetyczne zakupy z Polski | lato '19 | nieesia





Watch more nieesia25 :

Ulubiency:

All about hair:

Holidays:

Latest Videos:

Popular Videos:



O mnie: Witam Was w moim świece.

Na tym kanale znajdziecie mieszankę filmów z makijażami, pielęgnacją włosów, lifestyle, tematyką less waste oraz rodzinnymi vlogami. Kocham przygotowaywać dla Was filmy z moimi roślinami, strojami dnia, a także ulubieńcami miesiąca i wiele, wiele więcej.



Make sure to subscribe and enable ALL notifications so you never miss a video! For instant updates, follow us on our social media accounts below.

Nie zaopmnij mnie obserowawać nieesia25:

Facebook:

Instagram:

Twitter:

nieesia25,nieesia,youtube,youtube nieesia,

Post a Comment

0 Comments